DAVČNE BLAGAJNE - Navodila (Interni akti)

Dodali smo primere internih aktov FURS, ki so označeni z našim priporočenim številčenjem poslovnih prostorov in elektronskih naprav.

Dodali smo primere internih aktov FURS, ki so označeni z našim priporočenim številčenjem poslovnih prostorov in elektronskih naprav. Priporočamo namreč, da se oboje označuje le s čim krajšo številko, da bo mogoče podatek zapisati kasneje tudi v sklic itd. V primeru, da izberete za označevanje črke in številke (TRG1, TRG2, BLAG1, BLAG2 BLAGAJNA1,...) takih podatkov ne bo mogoče zapisati v sklic. Manjko teh podatkov bo povzročalo težave pri sprejemu in knjiženju računov. Na voljo vam je tudi vsak primer akta posebej za urejanje v Wordu.

Po novem bo številka računa sestavljena iz: oznake poslovnega prostora-oznake elektronske naprave-številke računa.

Naj omenimo, da naše priporočilo velja za vse zavezance, ki izdajajo negotovinske račune, ki pa so kasneje lahko plačani z gotovino. Vsi, ki imate izključno gotovinsko poslovanje, sklica na računu nimate in je zato označevanje poslovnega prostora in naprave poljubno. Seveda pa ne bo nič narobe, če priporočilo o označevanju uporabite tudi v tem primeru.

Interni akti (Primeri s priporočenim številčenjem prostorov in naprav)

Interni akt Primer 1 (Verzija za urejanje - Word dokument)

Interni akt Primer 2 (Verzija za urejanje - Word dokument)

Interni akt Primer 3 (Verzija za urejanje - Word dokument)

07.11.2015                                                                                                                                                                     Za vse uporabnike programov Fakturiranje (LT, Mini, Storitve) ter mBlagajna na tej strani objavljamo navodila za pričetek uporabe Davčnih blagajn. Navodila obsegajo splošni del informacij kaj davčne blagajne so, kdo je zavezanec za uporabo, kako bo zadeva delovala, kaj je potrebno zagotoviti pred pričetkom uporabe, kakšen tiskalnik potrebujete in še mnogo drugih koristnih informacij. Drugi del podaja informacije vezane na postopke, uporabo in delovanje aplikacij.

Spodnji povezavi predstavljata OBVEZNO BRANJE!!!

Torej, pred klicem na telefonsko podporo ali pisanjem maila na to temo, si obvezno v celoti preberite navodila. Na morebitna vprašanja, na katera je odgovor že podan v Navodilih na naši spletni strani, žal ne bomo imeli časa odgovarjati.

Davčne blagajne - Splošne informacije

Davčne blagajne - Programi


FAKTURIRANJE - Inventura (Dodatna navodila)

V nadaljevanju vam na primerih prikazujemo na kaj morate biti še posebej pozorni pri izdelavi inventure.

FAKTURIRANJE - Inventura

Navodila za vnos, obračun ter knjiženje inventurnih razlik v programu Fakturiranje.

Pošiljanje obračunskih listov preko Arnes strežnikov

Zaradi novih omejitev Arnesa pri pošiljanju e-pošte, boste najverjetneje vsi proračunski uporabniki s 100 ali več zaposlenimi pri pošiljanju...

Arnes - omejitev poslane pošte

Arnes je 9.10.2024 omejil število poslane pošte s svojih strežnikov.

KNJIGA PREJETIH FAKTUR - Zapiranje preostanka predračuna

V programu Knjiga prejetih faktur je pri vnosu računa na zavihku Povezave, pri povezavi na Predračun, omogočena kljukica »Zaprem preostanek...



Objavljeno:

Zadnja sprememba: 4.12.2015 ob 16:54