PLAČE - Spremljanje dopustov
Opis pripomočka za urejanje stanja dopusta v programih PLAČE in PLAČE-KADROVSKA.
V programu PLAČE sta na voljo dva nova pripomočka za evidentiranje dopusta. Pripomočka omogočata lažjo in hitrejšo obdelavo podatkov o letni odločbi dopusta, vpisu novega dopusta ter prenosu preostanka dopusta iz aktivnega v staro leto…
Za ročno urejanje stanja dopusta v meniju 2.1 najdete gumb »Nastavitev dopusta«. Po kliku se vam na ekran prikaže stanje evidence dopusta, ki ga preko dvoklika ali gumba »Nastavitev dopusta« na hiter in enostaven način spremenite. Vpišete oziroma spremenite podatek o letni odločbi, morebitni preostanek dopusta iz polja DP2 prepišete v polje DP4, v polje DP2-Nekoriščen letošnji dopust vpišete stanje dopusta aktivnega leta. Pred urejanjem dopusta je pomembno, da je zadnja izplačana plača tudi že ažurirana. Podatke urejate na stanje prvega dne meseca, ki sledi mesecu zadnje ažurirane plače.
Drugi pripomoček se nahaja v meniju 1.1.4.3 Nastavitev stanja dopusta, ki na podlagi decembrskih plač ponastavi stanje dopusta za novo leto. Pripomoček prepiše morebitni preostanek dopusta iz aktivnega v staro leto, v aktivno leto pa zapiše stanje, ki izhaja iz letne odločbe. Če pripomoček »najde« odločbo o dopustu v modulu Kadrovska evidenca, se podatek o letni odločbi prepiše od tam. Upošteva tudi morebitno preveliko koriščenje predhodnega dopusta. V primeru posebnosti (nova višina letne odločbe, porodniške, dolgotrajne bolniške) je treba korekcijo stanja dopusta urediti ročno oziroma s pomočjo gumba »Nastavitev dopusta« v meniju 2.1 Vnos in popravljanje delavcev.
V starih bazah je pred aktivacijo pripomočka potrebno ustrezno in natančno nastaviti tri spremenljivke tipa DP v meniju 5.1. Parametri za vnos delavca. Pripomoček se aktivira, ko so besedila nastavljena na naslednji način:
DP_: Nekoriščen letošnji dopust
DP_: Dopust po letni odločbi
DP_: Nekoriščen stari dopust
Uporabimo lahko proste DP1 do DP99 ali obstoječe z enakim pomenom preimenujemo.
Za pravilno odštevanje izkoriščenega dopusta in morebitni izpis stanja na plačilni listi, boste najbrž potrebovali tudi našo pomoč. Če vas opisano zanima, nas pokličite.
FAKTURIRANJE - Inventura (Dodatna navodila)
V nadaljevanju vam na primerih prikazujemo na kaj morate biti še posebej pozorni pri izdelavi inventure.
FAKTURIRANJE - Inventura
Navodila za vnos, obračun ter knjiženje inventurnih razlik v programu Fakturiranje.
Pošiljanje obračunskih listov preko Arnes strežnikov
Zaradi novih omejitev Arnesa pri pošiljanju e-pošte, boste najverjetneje vsi proračunski uporabniki s 100 ali več zaposlenimi pri pošiljanju...
Arnes - omejitev poslane pošte
Arnes je 9.10.2024 omejil število poslane pošte s svojih strežnikov.
KNJIGA PREJETIH FAKTUR - Zapiranje preostanka predračuna
V programu Knjiga prejetih faktur je pri vnosu računa na zavihku Povezave, pri povezavi na Predračun, omogočena kljukica »Zaprem preostanek...
Objavljeno:
Zadnja sprememba: 3.2.2024 ob 0:16