PLAČE - Izpis za Anekse po 1.1.2019

Izpis za pomoč pri izdelavi Aneksov zaradi povišanja plač po 1.1.2019

Glede na dogovor med Vlado in Sindikati o povišanju plač javnim uslužbencem s 1.1.2019, morate za vsa povišanja pripraviti tudi ustrezne Anekse. V programu PLAČE smo vam kot pripomoček pripravili ustrezen izpis, ki se nahaja v menijih 4.1 in 4.2.

Izpis se vsebinsko nanaša na plače december 2018 in če imate plače za december še aktivne, se uporabi izpis v meniju 4.1, če pa ste plače že shranili, pa uporabite izpis preko menija 4.2.

Do novega izpisa z nazivom »Pregled plačnih razredov za 01.01.2019« pridete s klikom na gumb »Prenesi/Osveži« (meni 4.1 in 4.2). Omenjena nastavitev izpisa se bo pojavila na dnu. Vsebino izpisa lahko natisnete na ekran, tiskalnik, v pdf datoteko ali izvozite v excel.

Pravica do izplačila višje plače se uveljavlja postopno v treh obrokih (s temi datumi pravice do izplačila) in sicer:

  • prvi plačni razred povišanja javni uslužbenci pridobijo 1.1.2019
  • drugi plačni razred povišanja 1.11.2019
  • morebitni tretji in ostale plačne razrede povišanja pa pridobijo 1.9.2020

Po izplačilu plače za mesec december 2018, izplačilo januarja 2019, boste le-to shranili v arhiv (meni 1.8) in nato pri delavcih opravili popravke plačnih razredov. Možni popravki so lahko na poljih:

  • Plačni razred delovnega mesta (osnovni)
  • (Z381) Plačni razred FDMN (z napredovanji)
  • (Z116) Plačni razred FJU za razliko po 14. členu ZSPJS
  • (Z118) Plačni razred FJU za razliko po 15. členu ZSPJS
  • (Z591) Plačni razred FJU za razliko 1. odst. 19. čl. ZSPJS
  • (Z592) Plačni razred FJU za razliko 2. odst. 19. čl. ZSPJS

Če je potrebno spremeniti oziroma urediti Delovna mesta, uredite tudi te podatke.


FAKTURIRANJE - Inventura (Dodatna navodila)

V nadaljevanju vam na primerih prikazujemo na kaj morate biti še posebej pozorni pri izdelavi inventure.

FAKTURIRANJE - Inventura

Navodila za vnos, obračun ter knjiženje inventurnih razlik v programu Fakturiranje.

Pošiljanje obračunskih listov preko Arnes strežnikov

Zaradi novih omejitev Arnesa pri pošiljanju e-pošte, boste najverjetneje vsi proračunski uporabniki s 100 ali več zaposlenimi pri pošiljanju...

Arnes - omejitev poslane pošte

Arnes je 9.10.2024 omejil število poslane pošte s svojih strežnikov.

KNJIGA PREJETIH FAKTUR - Zapiranje preostanka predračuna

V programu Knjiga prejetih faktur je pri vnosu računa na zavihku Povezave, pri povezavi na Predračun, omogočena kljukica »Zaprem preostanek...



Objavljeno:

Zadnja sprememba: 8.1.2019 ob 11:33