Davčne blagajne
Vlada bo z novim letom uvedla tako imenovane davčne blagajne. Sistem bo obvezen za vse, ki so po zakonu o DDV zavezani k izdajanju gotovinskih računov.
Da bi bil prehod nekoliko lažji, se bo uvedlo dve letno prehodno obdobje do konca leta 2017. V tem obdobju bodo zavezanci lahko račune izdajali preko vezane knjige in jih nato v desetih dneh potrdili na finančni upravi. Uradno bo začetek obdobja davčnih blagajn 2.1.2016, mogoče pa jih bo uporabljati že od 1.12.2015 naprej. Pravilnik o izvajanju Zakona o davčnem potrjevanju računov s tehničnimi specifikacijami za uporabnike in razvijalce programske opreme bo objavljen avgusta 2015. Septembra 2015 bo Finančna uprava pripravila testni sistem za sprejem in obdelavo podatkov o računih na katerem bodo lahko razvijalci programske opreme preizkušali svoje programske rešitve. Davčna blagajna bo delovala po sistemu on-line potrditve, kar pomeni, da se bo račun pred izdajo avtomatsko poslal na finančno upravo, kjer se bo preveril in shranil, nazaj pa bo sistem poslal identifikacijsko oznako, ki se bo zapisala na račun in bo stiskana na računu, ki ga prejme stranka. Celoten postopek se bo izvedel avtomatsko preko interneta in naj bi trajal do dve sekundi. Podoben sistem ima uveden že kar nekaj časa Hrvaška. V primeru, da internetna povezava konstantno ne bo mogoča (gorske koče,…), bo potrebno pridobiti potrdilo, ki bo dovoljevalo izdajo računov brez davčne blagajne, kljub temu pa bo potrebno v desetih dneh te račune potrditi. Ob občasnih izpadih interneta pa bo potrebno v roku dveh delovnih dni te račune potrditi na finančni upravi.
V vseh aplikacijah kjer bo to potrebno (Fakturiranje, …) bodo urejene vse potrebne zakonske dodelave, kar pomeni, da boste »davčno blagajno« vsi pogodbeni partnerji (nakup, najem) prejeli preko menjave verzije avtomatsko brezplačno.
Za vse, ki nimate pogodbe ali boste želeli program za izdajo računov kupiti/najeti, bomo pripravili več privlačnih možnosti. Opozarjamo, da se o davčnih blagajnah zaenkrat vseh podrobnosti ne pozna, saj je celoten postopek še v sprejemanju. Predlagamo, da spremljate novosti in šele nato sprejmete rešitev, ki bo prava za vas.
FAKTURIRANJE - Inventura (Dodatna navodila)
V nadaljevanju vam na primerih prikazujemo na kaj morate biti še posebej pozorni pri izdelavi inventure.
FAKTURIRANJE - Inventura
Navodila za vnos, obračun ter knjiženje inventurnih razlik v programu Fakturiranje.
Pošiljanje obračunskih listov preko Arnes strežnikov
Zaradi novih omejitev Arnesa pri pošiljanju e-pošte, boste najverjetneje vsi proračunski uporabniki s 100 ali več zaposlenimi pri pošiljanju...
Arnes - omejitev poslane pošte
Arnes je 9.10.2024 omejil število poslane pošte s svojih strežnikov.
KNJIGA PREJETIH FAKTUR - Zapiranje preostanka predračuna
V programu Knjiga prejetih faktur je pri vnosu računa na zavihku Povezave, pri povezavi na Predračun, omogočena kljukica »Zaprem preostanek...
Objavljeno: