Zaključek leta v programu Fakturiranje

Navodila za izdelavo zaključka leta

Zaključka leta ni potrebno narediti, razen če imate za to posebno željo ali pogoj zaradi specifike poslovanja. V aktivni bazi Fakturiranje imate lahko dokumente večih let in s tem pridobite na pregledu podatkov, ker imate v eni bazi podatke daljšega razdobja.

V primeru, da želite ali morate narediti zakljucek leta, pa so tukaj kratka navodila.

Pred zaključkom leta moramo preveriti vsa stanja in za preteklo leto, zaključiti vse dokumente, ker kasneje popravljanje ne bo vec možno! Prepričani moramo biti, da smo za nazaj že vse postorili, ter da ni minus zalog in podobnega (meni 6.1.). Tudi delovne naloge bi bilo potrebno zaključiti ali prenesti v novo leto. Pametno je, da z zaključkom leta počakamo nekaj časa, toliko da se morebitni dobropisi ne bodo več nanašali na preteklo leto in bomo lažje navezali dobropis na račun, brez ročnega vnosa DDV-ja itd. Pred zaključkom obvezno najprej naredimo arhiv podatkov v meniju 8.A.

Program ob zaključku leta (meni 6.4.A.) še vpraša katero leto naj zaključi ter kam naj kopira podatke starega leta za kasnejše pregledovanje. Povemo številko baze, ki še ni odprta, ali pa smo tja že shranili druge programe preteklega leta. Obenem vpraša kaj naj stori z odprtimi plačili preteklega leta, nato pa začne z zaključkom. Postopek lahko traja dlje časa, odvisno od računalnika in velikosti baze.
Pred zaključkom leta naredite rezervne kopije programov v meniju 8A, na diskete ali druge medije. V primeru kakršne koli napake med prenosom, je mogoče dobiti podatke iz te rezervne kopije. Pred zaključkom morate tudi vedeti, da program v primeru negativnih zalog ne dovoli prenosa zalog v naslednje leto. Negativnih zalog ne boste imeli če ste pred novim letom naredili inventuro. V primeru negativnih zalog vam bosta ponujeni dve možnosti:
1.) Pred zaključkom leta odpravite minus zaloge po vseh skladiščih. Obstoj negativnih zalog preverite v meniju 3.3, katere artikle, izberete 4. samo artikle z negativno zalogo. Negativne zaloge posamezno po postavkah preverite v meniju 41, F6 kartica artikla. Na kartici artikla je razvidno, kje je prišlo do negativnih zalog. Te potem odpravite.
Če ste med letom ignorirali izpis 6.1. ponovna nastavitev cen, kjer vam je sproti prikazoval negativna stanja in nepravilnosti v knjiženju in s takim načinom površnega knjiženja pridelali ogromno količino negativnih stanj vam priporočamo točko 2. Tu vam podjetje PIRAMIDA d.o.o. žal ne mora pomagati, zato preberite tudi točko 2.
2.) V primeru velike količine pridelanih negativnih stanj na koncu preteklega leta 31.12.20LL katere ste/boste med letom veselo zanemarjali vam program kljub temu omogoča zaključek leta z naslednjimi omejitvami ! ! ! Program bo prenesel le obstoječe šifrante, artikle, skupine, kupce, besedila, cenike itd in odprte postavke kupcev, dobaviteljev. Otvoritvena stanja šifre, količine in cene boste potem morali ročno vnašati v tekočem letu na dan 01.01.20LL To je v meniju 6.5.1
Tudi tu vam podjetje PIRAMIDA d.o.o. žal ne mora pomagati, ker ste/boste celo leto vsa davčna obdobja zanemarjali evidenco zalog. Hkrati vas tudi opozarjamo, da ste/boste v prekršku, ker se vam v tem primeru ne bo ujemal zaključek leta 31.12.20LL in 01.01.20LL.

OPOZORILO:
Inventuro naj bi delali na koncu leta pred zaključkom leta in ne na 01.01.20xx ali 05.01.20xx.
Vseeno pa je zaključek dobro narediti čim uredite inventure in ostale evidence, s tem boste pridobili na hitrosti izpisov.
Na koncu vas opozarjamo, da program po zaključku preteklega leta nepreklicno blokira vsa popravljanja, brisanje in vnose za preteklo leto.
Pregled otvoritve na ekran je možen v meniju 6.5.1.
Tukaj lahko po želji preverimo pravilnost otvoritve z zaključkom leta. Glede na parameter v meniju 6.6., je možno tudi ročno popravljanje.

FAKTURIRANJE - Inventura (Dodatna navodila)

V nadaljevanju vam na primerih prikazujemo na kaj morate biti še posebej pozorni pri izdelavi inventure.

FAKTURIRANJE - Inventura

Navodila za vnos, obračun ter knjiženje inventurnih razlik v programu Fakturiranje.

Pošiljanje obračunskih listov preko Arnes strežnikov

Zaradi novih omejitev Arnesa pri pošiljanju e-pošte, boste najverjetneje vsi proračunski uporabniki s 100 ali več zaposlenimi pri pošiljanju...

Arnes - omejitev poslane pošte

Arnes je 9.10.2024 omejil število poslane pošte s svojih strežnikov.

KNJIGA PREJETIH FAKTUR - Zapiranje preostanka predračuna

V programu Knjiga prejetih faktur je pri vnosu računa na zavihku Povezave, pri povezavi na Predračun, omogočena kljukica »Zaprem preostanek...



Objavljeno:

Zadnja sprememba: 12.1.2009 ob 20:26